zondag 24 maart 2013

My Daily Make-Up Look

My Daily Make-Up Look
With Mineral Make-up


Ik laat jullie in vier stappen mijn dagelijkse make-up look zien.
Nummer 1- is zonder make-up en zo als te zien is wat littekentjes van acne 
op mijn voorhoofd.En aan de zijkant van mijn gezicht wat lichten pigmentvlekjes.
Nummer 2- gebruik ik een matte minerale concealer op gele basis voor het camoufleren van rode vlekken, donkere kringen en voor een uitgeslapen uiterlijk en het camoufleert de pigmentvlekken ook geweldig . De naam van het product (Minerale Concealer Bisquit)


Nummer 3-Heb ik met een stippling brush Minerale Foundation aangebracht waardoor je een heel
natuurlijk resultaat krijgt .De naam van het product (Minerale Foundation 3.15 Medium Neutral) 
Nummer 4-Gebruik ik een rood kleurige Blush en deze breng ik ook aan met 
een stippeling brush. De naam van het product (Minerale Blusher Foxy)En gebruik ik om mijn pigmentvlekjes te camoufleren en mijn jukbeenderen te accentueren een donkeren 
Foundation.De naam van het product(Minerale Foundation 4.0)Voor mijn wenkbrauwen
gebruik ik een wenkbrauw potlood van de Etos in de kleur donker bruin.En op mijn lippen een rode 
lippenstift van de Hema nummer (65 Moisturising lipstick).
En als finishing touch spray ik wat roze water op mijn gezicht wat dient als een moisturizer voor de huid. Xxx Nathalie


Op deze foto zie de Minerale poeders.Deksel 1 is de Concealer Bisquit.2 Minerale Foundation 3.15 Medium Neutral.3 is de Minerale Foundation 4.0 .4 is de Minerale Blusher Foxy.
Al deze producten zijn te koop via: www.mineralissima.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten