zondag 31 maart 2013

jeffrey campbell boots look-a-like


Eindelijk heb ik ze dan na heel lang wachten Happy. Mijn jeffrey campbell look-a-like
Boots.Ik had ze een lange tijd geleeden gedeeld op mijn facebook (Like)
maar vond €100 toch wel aan de dure kant ze zijn dan wel
van 100% leder.Maar na lang wachten waren ze tot mijn verbazing
op Wehkamp met 50% korting  afgeprijsd ik heb ze direct besteld voor €50
.En de volgende dag om 9 uur in de ochtend ging de bel 
dat waren mijn boots had voor de zekerheid in mijn
eigen maat 39 genomen en de omdat maten
soms per schoenen kunnen verschillen had ik ook 
een maat 40 genomen.En gelijk de schoenen uitgepakt was mijn blijheid 
wat gedaald de maat 39 die perfect zat had een diepe kras
in de hak en veel kreukels in het leer en 
werden ze geleverd in een kartonnen doos en niet
in de originele Sacha doos.Ik direct een mail gestuurd naar
Wehkamp en foto,s erbij gestuurd met de vraag omdat
het eigenlijk hun schuld was dat ik de schoenen
zo heb ontvangen ik dan een nieuw paar 
kon krijgen opgestuurd maar dat hun de
verzendkosten dan op zich namen en dat 
deden ze ik had een mooi paar en in originelen doos.
.Ik krijg vaak te horen hoe ken je op die
hakken lopen maar ze lopen heerlijk omdat er 
een plateu van 6 cm aan de voorkant zit
met je minder last van pijn in de voeten 
.De hak zelf is 13 cm hoog.
Het  zijn echt fashionable schoenen en een eyecatcher lekker ander,s dan normaal
Xxx Nathalie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten