dinsdag 26 maart 2013

Mooi met Rozenwater

                                            Mooi met Rozenwater

 

Rozenwater is een puur en natuurlijk product dat te gebruiken is voor de huid en het haar.
Het heeft een heerlijk verfrissende geur het is inzetbaar voor zowel de zeer droge huid maar 
ook  voor de vette huid (Acne).

De voordelen van rozenwater: voor de huid en het haar
1- Het heeft hydraterende en voedende eigenschappen goed voor de droge trekkerig huid.
2- Eigenschap die Een slappe, vermoeide huid opgepept, en krijgt een gezonden gloed en wordt    
strakker. Daarnaast vermindert het fijne lijntjes en rimpels Het zal jammer genoeg rimpels niet 
helemaal doen verdwijnen maar bij elke dag gebruik  word de huid wel wat strakker . 
3- Voor de  gevoelige huid rozenwater heeft een kalmerende werking op de huid .   
4-  Een acnéhuid kan je verbeteren en kalmeren door rozenwater als lotion te gebruiken of de huid 
ermee te wassen.Het heeft een reinigende eigenschap en verfijnt ook je grove porien 
en het vervaagt littekens bv door acne . 
  5-  Rozenwater is goed  voor droog en  Beschadigd haar. 
Heeft een Hydraterende werking perfect voor droog krullend haar.
6- Het maakt het haar super zacht.

Ik gebruik zelf elke ochtend en avond voor ik naar bed ga rozenwater om mijn gezicht en hals       
te reinigen en te voeden.Ik neem dan een watje gedrenkt in rozenwater en maak dan mijn 
huid schoon het geeft een heerlijk verfrissend gevoel en het maakt mijn huid baby zacht.Ik
merk ook dat mijn lichten acne erdoor stuken minder is geworden en bijna geen last meer van
grove porien op mijn gezicht.Ook vind ik het heerlijk voor nu in de kou buiten omdat het een
een Hydraterende werking heeft heb ik minder last van een trekkingen huid door de wind en kou.
Ook gebruik ik het boven op mijn make-up als een  finishing touch als een spray wat dient als moisturizer 
voor de huid waardoor je huid een mooie gezonden glow krijgt.En rozenwater is super goedkoop
voor dit glazen flesje betaal ik maar 1,25 en je duurt en best lang mee . Xxx Nathalie 
                              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten